نماینده مردم تاکستان:

24 سال نماینده مجلس بودم/ زحمات 50 سال خانوادگی من را نادیده گرفتند

نماینده مردم تاکستان در واپسین روزهای حضورش در مجلس با اشاره به اینکه 6 دوره به عنوان نماینده مردم است، مدعی شد: حق مسلم مرا را ضایع کردند و در آخرین ثانیه‌ها زحمات 50 سال خانوادگی من را نادیده گرفتند.

24 سال نماینده مجلس بودم/ زحمات 50 سال خانوادگی من را نادیده گرفتند

به گزارش قزوین‌نیوز، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوم خردادماه) برگزار شد؛ بنا بر  گفته یوسفی، عضو هیات رئیسه مجلس، مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم روز هفتم خردادماه سال جاری با حضور نمایندگان منتخب براساس پروتکل‌ها و مدارک مندرج در آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در واپسین‌ روزهای حضورش در مجلس شورای اسلامی گفت: 6 دوره (24سال) وارد مجلس شورای اسلامی شدم و 12 دوره شورای نگهبان مرا تائید کرده است.

وی گفت: آقای خاتمی اصرار بر رد صلاحیت بنده داشت؛ از آقای صالحی‌مقدم می‌خواهم تمام اسناد و مدارک سوءاستفاده من و خانواده‌ام را پخش کنند تا تمام مردم بدانند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: خدا می‌داند اگر 12 بار کاندید شدم برای خدمت به شما بود؛ از شورای نگهبان می‌خواهم اسناد و مدارکی که براساس ساخته‌های رقبای انتخاباتی و کسانی که ظلم کردند به ناحق علیه بنده فرستادند را پخش کنند که همه بدانند من به مردم خیانت نکردم.

وی در پایان گفت: درود بر فقها و حقوقدانان شورای نگهبان به جز این دو نفر که حق مسلم مرا را ضایع کردند، من را نخواستند که حرف‌های خودم را بزنم، در آخرین ثانیه‌ها بدون دعوت اجباری، ساختگی و جعلی زحمات 50 سال خانوادگی من را نادیده گرفتند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان