دانش‌آموزان شهر جدید «مهرگان» در حسرت عدالت آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: شرایط و تعداد فضاهای آموزشی در مهرگان مناسب نیست و به ناچار تعدادی از دانش‌آموزان از مهرگان به مدارس شهرهای اطراف برای تحصیل مراجعه می‌کنند و این شرایط قابل قبول نیست،حداقل ۳۶۰ کلاس درس در مهرگان نیاز داریم و سالن ورزشی دانش‌آموزی نیز در مهرگان وجود ندارد؛ همچنین باید مدرسه استثنایی و هنرستان در مهرگان احداث شود.

دانش‌آموزان شهر جدید «مهرگان» در حسرت عدالت آموزشی

به گزارش قزوین‌نیوز، ابراهیم سعادت‌فر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین، درخصوص فضاهای آموزشی شهر مهرگان در استان قزوین، اظهار کرد: شرایط و تعداد فضاهای آموزشی در مهرگان مناسب نیست و به ناچار تعدادی از دانش‌آموزان از مهرگان به مدارس شهرهای اطراف برای تحصیل مراجعه می‌کنند و این شرایط قابل قبول نیست.

 وی ادامه داد: در همین راستا توسعه‌های جدید هم در بخش‌های شمال غربی و شرقی مهرگان در حال انجام است چراکه با تحویل واحدهای اقدام ملی مسکن و استقرار خانواده‌ها، به طور قطع کمبود فضای آموزشی و مدرسه بیشتر خواهد شد و بایستی تدبیری از طرف مجریان مسکن مهر صورت پذیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در ادامه بیان کرد: حداقل ۳۶۰ کلاس درس در مهرگان نیاز داریم و سالن ورزشی دانش‌آموزی نیز در مهرگان وجود ندارد؛ همچنین باید مدرسه استثنایی و هنرستان در مهرگان احداث شود.

وی تصریح کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای که با راه و شهرسازی در سطح وزارتخانه صورت گرفته، فضای آموزشی مورد نیاز مسکن‌های مهر با اعتبار این وزارت خانه و نظارت اداره کل نوسازی مدارس احداث خواهند شد، همچنین از خیرین هم تقاضا دارم که ما را در تکمیل فضاهای آموزشی نیمه تمام و مدارس در این منطقه یاری کنند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان