اطلاعیه 17 کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین:

آزادی تحت‌الحفظ «غفاری» منوط به همکاری با دستگاه قضایی است

کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین اطلاعیه جدیدی یا موضوع پرونده شرکت طراوت نوین صادر کرد.

آزادی تحت‌الحفظ «غفاری» منوط به همکاری با دستگاه قضایی است

به گزارش قزوین‌نیوز، کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین اطلاعیه جدیدی صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

با توجه به اظهار صریح و شفاف غفاری مبنی بر اینکه نه از میزان مجموع دیون و نه از ارزش اموال خود اطلاعی ندارد و همین امر بر مشکلات کار افزوده است و از طرفی با عنایت به حجم و گستردگی موضوع، مسوولان استانی همچنان با جدیت تمام فعالیتهای خود را برای تسریع در حسابرسی‌ها و تشخیص تعداد طلبکاران که از حدود ۲۰ استان کشور هستند و نیز میزان مطالبات آنان ادامه می‌دهند؛ با توجه به تخصصی بودن، موضوع توسط بازپرس محترم به هیات کارشناسی ارجاع گردیده و برآورد تقریبی اعضای محترم هیأت برای اجرای کارشناسی و اعلام نظریه حدود هفت ماه است.

در عین حال از ظرفیت کارشناسان زبده و با تجربه در پرونده‌های کلان اقتصادی از مرکز و همچنین از کارکنان متخصص و مورد اعتماد برخی ادارات جهت کمک به کارشناسان محترم برای ارائه نظریه استفاده شود. ضمناً از اطلاعات و همکاری غفاری و شرکاء جرم وی و نیز هر فردی از مجموعه او که بتوانند همکاری «مؤثر و عملی» داشته باشند کمک گرفته خواهد شد.

هر شخصی هم که پیشنهاد و راهکار مؤثر و قابل اجرا داشته باشد می تواند به بازپرس محترم ارائه تا در کارگروه مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

در آخرین جلسه کارگروه، برخی نمایندگان موضوعاتی مطرح کرد که عین همان موضوعات توسط کانال شیپورچی که عامل اخلال در انجام امور پرونده، نشراکاذیب، اخلال در نظم عمومی و جرائمی دیگر است در فضای مجازی منتشر گردید، همچنین عین مطالبی که در جلسه کارگروه مطرح شد توسط این کانال اقدام به انتشار آن گردید. لذا بناچار محدودیت‌هایی برای نمایندگان اعمال خواهد شد ضمن اینکه معرفی وکیل رسمی دادگستری توسط افراد اصیل هیچ محدودیتی ندارد.

نظر به اینکه پرونده در مسیر قانونی خود قرار دارد و هیأت کارشناسی نیز در حال انجام وظیفه هست اشخاصی که از آقای غفاری شاکی و درخواست مطالبات خود را دارند لازم است اقدام به طرح شکایت کیفری نمایند.

در این مرحله از کارشناسی یعنی حسابرسی (کارشناسی اموال و نیز پرداخت مطالبات، موضوعی علیحده هست که متعاقباً اقدام خواهد شد) هر شخصی که تمایل به توافق با غفاری داشته باشد می‌تواند درخواست کتبی خود را بصورت فردی یا جمعی از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای آقای بازپرس ارسال نماید.

نظر به اینکه از یکسو غفاری اقرار کرده بخشی از دارائی‌های حاصل از جذب سرمایه شکات را به خارج از کشور منتقل نموده و در داخل کشور نیز به عده‌ای از اشخاص سودهای کلان و غیرمتعارف پرداخت کرده که در واقع همان پول‌های شما طلبکاران بوده، لذا مادامی‌که وی همکاری عملی و مؤثر خود را برای اعاده اموال نداشته باشد این موضوع ادامه فرآیند پرداخت مطالبات را با کاستی‌ها و مشکلات جدی مواجه خواهد ساخت.

نامبرده بیشتر از اینکه پیگیر آزادی تحت الحفظ خود باشد باید صداقت خود را در معرفی اموال مخفی یا انتقال داده ثابت کند.

آزادی تحت الحفظ غفاری تا اطلاع ثانوی منوط به همکاری وی اولاً جهت معرفی اموال مخفی و خارج از دسترس که اظهار داشته بیش‌از هشت هزار میلیارد تومان را به خارج از کشور منتقل نموده است و ثانیاً معرفی عوامل شیپورچی که بیشتر در راستای منافع غفاری تلاش می‌کنند تا شکات و بجای معرفی اموال مخفی‌اش برای تکمیل پرداخت مطالبات با اقدامات شیطنت‌آمیز و مجرمانه اقدام به تحریک دیگران به برگزاری تجمعات بی‌نتیجه، اخلال در نظم عمومی، نشراکاذیب، تهدید و توهین در روند پرونده نیز اخلال ایجاد می‌کند و متاسفانه برخی از شکات نیز به وعده‌های او خوشبین بوده و دائم بر آن اصرار می‌ورزند.

همراهی شکات و طلبکاران محترم و حفظ آرامش که غالبأ نیز تاکنون به همین نحو بوده همواره مورد تاکید است و تاکید می‌شود به شایعات توجهی نشود.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا