آمار عملکرد نمایندگان استان قزوین در مجلس چه می‌گوید؟

اطلاعات منتشر شده در سامانه شفافیت مجلس شورای اسلامی در خصوص میزان حضور نمایندگان در جلسات، مشارکت یا عدم مشارکت در رأی‌گیری باوجود حضور در صحن، نتایج قابل توجهی درباره عملکرد نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نشان می‌دهد.

آمار عملکرد نمایندگان استان قزوین در مجلس چه می‌گوید؟

به گزارش قزوین‌نیوز، براساس حضور و غیاب منتشر شده در سامانه شفافیت آراء نمایندگان، میزان مشارکت در رأی گیری و عدم مشارکت با وجود حضور در مجلس عملکرد نمایندگان استان قزوین به شرح زیر ارزیابی می‌شود.

سامانه شفافیت مجلس نشان می‌دهد که روح‌الله عباسپور با ۸۴ درصد حضور در جلسات مجلس بیشترین حضور در صحن را به خود اختصاص داده و فاطمه محمدبیگی با حضور در ۶۰ درضد جلسات صحن کمترین حضور را داشته‌اند.

همچنین بر اساس داده‌های سامانه شفافیت روح‌الله عباسپور با ۱۲۵۰ مورد مشارکت در رأی گیری بیشترین مشارکت را در صحن داشته است و رجب رحمانی با وجود حضور در ۷۲ درصد جلسات صحن، کمترین میزان مشارکت در رأی گیری را به خود اختصاص داده و تنها در ۶۹۳ مورد رأی گیری مشارکت کرده است.

با این وجود فاطمه محمدبیگی با عدم مشارکت در ۱۳۸ مورد رأی گیری به رغم حضور در صحن، کمترین میزان «عدم مشارکت» را به خود اختصاص داده و رجب رحمانی نیز با عدم مشارکت در ۲۹۷ مورد رأی‌گیری با وجود حضور در صحن رکورد دار عدم مشارکت در رأی‌گیری‌های صحن در میان نمایندگان قزوین است.

در پایان این سؤال برای مخاطب پیش می‌آید که نماینده مجلس هنگام حضور در جلسه علنی به چه کاری مشغول است که در تصمیم‌گیری‌ها شرکت نمی‌کند؟ آیا جز این است که نماینده مجلس برای مشارکت در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور وارد مجلس شده است؟

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا