انتشار جزییات جدید از پرونده موسوم به غفاری/ فیلمی که زودتر از رسانه استانی منتشر شد!

بازپرس ویژه پرونده موسوم به غفاری با انتشار کلیپی از صفحه شخصی خودش، نسبت به جزییات این پرونده واکنش نشان داد.

انتشار جزییات جدید از پرونده موسوم به غفاری

به گزارش‌ قزوین‌نیوز، سقراط کلینی بازپرس ویژه پرونده موسوم به غفاری با انتشار کلیپی در صفحه شخصی خود، نسبت به جزییات جدیدی از این پرونده واکنش نشان داد.

پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین موسوم به غفاری مدت‌ها نقل محافل استان قزوین بوده ولی پیش از این، اطلاع‌رسانی در خصوص جزییات آن، چندین بار مورد نقد رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته است.

کلینی که چندی پیش با انتشار استوری با آیه قرآن ( وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ...) با کنایه قصد بیان مطلبی را داشت، امروز فیلم کوتاهی از آخرین وضعیت پرونده غفاری را در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی (فیلتر شده) خارجی، منتشر کرده است.

بر اساس اخبار شنیده شده این فیلم حدوداً یک ماه پیش توسط صدا و سیمای مرکز قزوین ضبط و آماده پخش شده و امشب قرار است در آستانه میلاد باسعادت امام علی(ع) از شبکه استانی منتشر شود.

با مشاهده منابع رسمی از جمله کانال صدا و سیما، دادگستری استان و دادسرای عمومی و انقلاب قزوین این نکته مشهود است که تا لحظه انتشار این خبر، هنوز فیلم مذکور در مبادی رسمی عنوان شده، منتشر نشده است.

لازم به ذکر است بازپرس پرونده در صفحه شخصی خود با انتشار فیلم مذکور، از مخاطبان خود خواسته تا اخبار این پرونده را از مبادی رسمی دنبال کنند!

وی در ادامه با معرفی مجدد کانال رسمی اطلاع‌رسانی کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین که آخرین بروزرسانی آن مربوط به یکم آذرماه سال جاری است، از مردم خواسته تا اخبار این پرونده را از این رسانه رسمی دنبال کنند؛ البته لازم به ذکر است که فیلم مورد اشاره در ساعت 16:31 امروز در همین منبع خبری منتشر شده است.

سوال اینجاست که چرا بازپرس پرونده فیلم مذکور را زودتر از صدا و سیمای مرکز قزوین در صفحه شخصی منتشر کرده و این در حالی است که حتی صفحه وی در زمان انتشار فیلم به حالت Private قرار داد!

شایان ذکر است هنوز سرمایه‌گذاران شرکت رضایت خودروی طروات نوین با سوالات و ابهامات متعددی در این پرونده روبرو هستند و هنوز ابعاد متعددی از این پرونده برای افکار عمومی مبهم مانده است.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
مرتضی دمرچلی1403/01/18
حاجی من که کلا یه دونه ماشین نوشتم ساینا و۴ روز مونده بود تحویل بگیرم این آقا بازداشت شد وشرکت پلمپ چه کسی خسارت منو میده یه سال ونیم گذشته از واریز پولم دیگه من پراید ۸۵ بجای ساینای صفر باید با اون پول البته الآن بدن میشه گرفت خدارو خوش میاد و قرآن زندگیم رو هواست ماکه پولدار نیستیم کلی بدبختی کشیدیم وقرض کردیم ماشین صفر بگیریم شد این خدارو خوش نمیاد تورو خدا به ماکه نه ماشینی نه سودی گرفتیم یه خورده فکر کنین بجای اینکه مجبور کنین به گرفتن اصل پول لااقل پول ماشین مارو نرخ روز بدین ما که سودی نبردیم که بخواین توی ضرر شریک کنید
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا