مراسم تکریم و معارفه فرماندار قزوین برگزار شد

راسم تکریم و معارفه فرماندار قزوین با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن شهید امامی استانداری برگزار و طیب ملکی‌پور به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار قزوین برگزار شد

به گزارش قزوین‌نیوز، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان قزوین با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد.

عباس کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: هم گفته شد و هم نوشته شد که فرمانداری قزوین هیچ وقت فرماندار نداشته است! در حالی که این موضوع حقیقتاً جفا بود. قزوین از اولین روز تغییر در دولت سیزدهم با حکم وزیر کشور فرماندار داشت و امروز هم که معرفی فرماندار جدید اتفاق می‌افتد با حکم وزیر کشور فرماندار منصوب می‌شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: واقعاً متعجب شدم که گفته شد و نوشته شد که قزوین هیچ وقت فرماندار نداشته است. در این نوع نگرش آقایان باید حتماً به صورت اساسی تجدید نظر داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: فردا دوم اسفندماه آگهی رسمی نامزدهای نهایی انتخابات مجلس توسط فرمانداران در سه حوزه انتخابیه استان منتشر می‌شود.

در ادامه این مراسم غلامحسن اسلامی‌صدر با اشاره به همراهی مردم با انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۵ سال در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: به نظر بنده در دل مردم همچنان شور سال‌های دهه ۵۰ وجود دارد و هنوز به برقراری کامل عدالت امید دارند و به بیان حضرت امیر هدف حکومت اسلامی نیز برقراری عدلت است.

 

اسلامی صدر گفت: در استان انحرافاتی اتفاق افتاد که بخشی از بزرگان استان مقابل این انحرافات ایستادند از جمله آیت‌الله عابدینی که پرچمداری کردند و بسیاری از انقلابیون و دردمندان استان مقابل انحرافات مقاومت کردند.

وی بیان کرد: بخشی از صاحبان قدرت به خودشان اجازه دادند و جرات کردند که اراضی و اموال مردم که متعلق به تمام مردم و به ویژه مستضعفان است را تصرف کنند و کاخ‌هایی را بسازند به تعبیر امام (ره) بزرگترین انحراف است.

وی بیان کرد: خوشبختانه یکی از افتخارات استان قزوین این است که در مقابل انحرافات ساکت نماندیم و تا حد زیادی متوقف شد.

اسلامی صدر تصریح کرد: امیدواریم با اتفاقاتی که در این دوره دولت دیگر شاهد بروز و ظهور این اتفاقات نباشیم و آن بخش از صاحبان قدرت که فکر می‌کنند اگر بخشی از قدرت در دستشان قرار گرفته و می‌توانند هر کاری بکنند، متوجه خطای خود شده باشند.

در پایان این مراسم، طیب ملکی‌پور با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست جدید فرمانداری معرفی شد؛ در کارنامه وی، مدیرکلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا