قطار جابه‌جایی مدیران در استان قزوین سرعت گرفت

قطار جابه‌جایی مدیران در قزوین به آموزش فنی و حرفه‌ای استان رسید و سیروس صارمی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی شد.

قطار جابه‌جایی مدیران در استان قزوین سرعت گرفت

به گزارش قزوین‌نیوز، سال گذشته محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران این استان در پایان سال مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، از احتمال جابه‌جایی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی در این استان خبر داده بود.

وی گفته بود: پس‌از دهه مبارک فجر (سال 1402) ارزیابی مجددی در عملکرد مدیران استان خواهیم داشت و مدیرانی که سطح مطلوبی از خدمات را به مردم داشته باشند به فعالیت خود ادامه خواهند داد و چنانچه اگر نیاز باشد برخی مدیران جای خود را به مدیرانی جدید در سطح استان خواهند داد تا ما هم شاهد تحقق منویات دولت در استان باشیم.

اعلایی در جلسه تودیع معارفه فرماندار قزوین نیز تاکید کرده بود: همه انتصابات را نمی‌توان گفت که به طور مطلق بهترین انتخاب بوده است، اما اراده بر این بوده که بهترین خدمت و بهترین شکل از فعالیت مدیران برای مردم فراهم شود. 

عالی‌ترین مقام اجرایی استان قزوین تاکید کرده بود: همه انتصاباتی که مستقیم از طرف استاندار اتفاق افتاده، مربوط به عمده افرادی بوده که خودمان به دنبال آنها رفتیم تا قبول مسئولیت کنند.

اعلایی با اشاره به اینکه خیلی‌ها تلاش کردند تا به مسوولیت‌ها برسند و خیلی‌ها را واسطه می‌کردند تا منافع شخصی خودشان را حفظ کنند، افزود: در نهایت کسانی انتخاب شدند که به دنبال مسئولیت نبودند، بلکه ما آنها را برای پذیرش مسئولیت اقناع کردیم، چون وظیفه بر دوش آنها قرار داشت و باید به این وظیفه عمل می‌کردند.

به گزارش قزوین‌نیوز، انتصابات یکی از چالش‌های اساسی است که محمد مهدی اعلایی بعداز ورود به قزوین با آن روبرو شده و همین ایستادگی مقابل سهم‌خواهی افراد و جریان‌های سیاسی سبب شد تا روزهای پر التهابی برای استان رقم بخورد؛ به همین دلیل هر از چندگاهی شایعه جابه جایی وی نقل محافل رسانه‌ای می‌شود ولی به نظر می‌رسد از آنجایی که وی از استاندارانی است که همواره در راستای تحقق منویات دولت سیزدهم کوشا بوده، به همین دلیل از حمایت‌های جدی شخص رییس جمهور برخوردار است.

قطار انتصابات در استان قزوین سرعت گرفته است

تغییرات مدیریتی استان از سال گذشته آغاز شده و اولین جابه جایی در جمعیت هلال احمر استان قزوین رقم خورد و در هفته جاری نیز دو تغییر مهم را در اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل فنی حرفه‌ای استان قزوین شاهد بودیم.

در تازه‌ترین انتصابات، سیروس صارمی به عنوان سرپرست جدید اداره کل فنی‌ و حرفه‌ای استان قزوین منصوب و جایگزین علی طاهرخانی شد.


صارمی پیش‌از این به عنوان مدیرکل اداره استاندارد قزوین مشغول به فعالیت بوده و سابقه کاری وی مسئولیت‌های متعددی در سازمان ملی استاندارد ایران و اداره کل استاندارد تهران بر عهده داشته است.

وی دارای کارشناسی مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات) ، کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی(زراعت) و هم اکنون به عنوان دانشجوی دکتری کشاورزی (اکولوژی) مشغول به تحصیل است.

لازم به است
علی طاهرخانی از فروردین ماه سال 1402 تا کنون مسئولیت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین را برعهده داشته است.

به گزارش قزوین‌نیوز، به نظر می‌رسد عزم مجموعه مدیریتی استان برای تغییرات مدیران استانی جدی است و 1403 را باید سال تغییر و تحولات مدیریتی در استان دانست؛ باید منتظر بود تا ببینیم ایستگاه بعدی قطار انتصابات در کدام دستگاه اجرایی خواهد کرد و امیدواریم هرچه سریع‌تر مدیران بی‌انگیزه و خسته با صندلی‌هایشان خداحافظی و عرصه را برای فعالیت مدیران جوان و بانشاط ترک نمایند.

انتهای پیام/ 

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا