لشکر ۱۶ زرهی قزوین برنامه‌ای برای جابه‌جایی ندارد

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ برنامه‌ای برای جابه‌جایی لشکر ۱۶ زرهی از محل فعلی و تغییر آمایش سرزمینی ندارد.

لشکر ۱۶ زرهی قزوین برنامه‌ای برای جابه‌جایی ندارد

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین محمدشفیعی، فرمانده لشکر 16 زرهی استان قزوین گفت: رسالت جامعه خبری آگاه‌سازی مردم و انتقال حقایق و خدمات صورت گرفته به عموم جامعه است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایستادگی در اتفاقات پس‌از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران جنگ با جانفشانی‌ها و همبستگی با سایر نیروهای نظامی در راستای حفظ امنیت و تمامیت ارضی تلاش کرد.

فرمانده لشکر 16 زرهی استان قزوین با اشاره به شایعات منتشر شده مبنی بر تغییر آمایش سرزمین ستاد لشگر 16 زرهی در قزوین، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچ برنامه‌ای برای جابه‌جایی لشکر 16 زرهی از محل فعلی و تغییر آمایش سرزمینی ندارد.

 

امیر شفیعی خاطرنشان کرد: در جهت حل مشکلات مردم روستای باقرآباد، ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از تایید فرمانده کل قوا اقدام به رهاسازی اراضی شمال پادگان لشگر 16 زرهی قزوین خواهد کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به توافق‌های صورت‌گرفته با شهرداری قزوین، آماده رهاسازی ۴۸ هکتار از زمین‌های این لشگر هستیم که بخشی از این اراضی به تعریض بزرگراه شهیدلشگری و عمده آن هم برای ساخت واحدهای مسکونی کارکنان ارتش اختصاص می‌یابد.

ساخت کلینیک فوق تخصصی ارتش

امیر شفیعی با اشاره به مصوبات سفر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به قزوین، یادآور شد: ساخت درمانگاه تخصصی شهید درویشوند در زمینی به مساحت 1500 متر از محل اعتبارات سفر فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این استان در فروردین‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

فرمانده لشکر 16 زرهی استان قزوین درباره مشکل تعاونی مسکن باورس هم عنوان کرد: اراضی باورس مربوط و متعلق به ارتش نیست، بلکه متعلق به تعاونی مسکنی است که از سوی کارکنان بازنشسته ارتش ایجاد شده و البته برای احقاق حقوق هر کس که رابطه‌ای با ارتش داشته باشد، پشتیبانی کامل را انجام خواهیم داد.

انتهای خبر/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان

بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا
بیمه ملتهتل تارابانک تجارتبیمه رازیبانک رسالتبه پرداخت ملترسپینا